söndag, oktober 15, 2006

Kärleken är så vacker!



Idag den 15:e oktober för ett år sen hade Peter en stor överraskning för mig...Utan att veta vart vi åker (Peter visste förstås) kom vi fram till Gripsholms Värdshus utanför Stockholm. Peter hade bokat deras Katarinasvit och vi njöt av god mat och vin på deras restaurang...Under den där kvällen knäböjde han framför mig, sträckte fram två fina ringar och frågade om jag vill gifta mig med honom. Allt var så perfekt och vackert och jag sa JA förstås! Jag älskar ju honom otroligt mycket!
På bilderna ser ni det där vackra stället! www.gripsholms-vardshus.se

Täna, 15-al oktoobril täpselt üks aasta tagasi oli Peteril mulle üks suurepärane üllatus varuks. Ilma et ma oleks teadnud kus me sõidame jõudsime me Gripsholmi külalistemajja. Nüüd olen ma äärmiselt ebakindel kuidas ma peaksin sõna "värdshus" eesti keelde tõlkima, aga ma arvan et see võiks nii kõlada. Peter oli kinni pannud Katariinanimelise sviidi ja me nautisime suurepärast sööki ja veini nende restoranis. Sellel õhtul laskus Peter minu ette põlvili, sirutas välja kaks ilusat sõrmust ning küsis minult kas ma tahan temaga abielluda... See õhtu oli täiuslik ja imeline ning ma loomulikult vastasin JA! Ma armastan teda ju üle kõige maailmas.