måndag, november 27, 2006

Bond, James Bond!

Ni undrar säkert varför jag är så glad! Nämligen är det så att jag och Peter julhandlade i helgen och vi är nästan klara med våra julklappar. Ni tänker säkert, "vilka galningar!". Förstår ni vilken härlig känsla det är:-) Vara klar en månad innan värsta julrusning.
I lördags, efter flera mysiga biokvällar hemma bestämde vi att gå på en riktig bio:-) Ni vet, där man kan sitta i de mjuka sammetstolarna, äta biogodis och titta film på en enorm stor bioduk:-) Det enda man hoppas är att de där på bio har sätt på värmen och att min granne den här gången har glömt köpa med oljeluktande popcorn.
Den här gången blev det Bond, James Bond! Ärligt talat har jag aldrig sett Bond på bio... Egentligen har jag aldrig varit så jätteintresserad heller. Både jag och Peter var lite skeptiska inför filmen, men det blev en stor överraskning. Om du inte har sett den än, då säger jaga bara "du måste se den", även om du har massor med fördomar i huvudet!

Sa kindlasti imestad, et miks ma nii rõõmus olen. Nimelt mina ja Peter tegime laupäeval jõulusisseoste ja oleme peaaegu valmis oma jõulukinkidega. Sa kindlasti arvad, et "hullud", aga sa ei kujuta ette milline suurepärane tunne see on. Olla valmis kinkidega üks kuu enne hullu jõuluhüsteeriat.
Pärast mitmeid hubaseid filmiõhtuid kodus otsustasime meie Peteriga laupäeval ehtsasse kinno minna. Tead kull, seal kus saab pehme samettooli peal istuda, kino-kommi süüa ja filmi vaadata hästi suurel kinolinal. Ainus asi, mis ma sellistel hetkedel loodan on, et kinomehed on sooja sisse lükanud ja et mu naaber kinos on see kord unustanud rasvast haisevad popcornid ostmata.
See kord valisime filmiks Bondi, James Bondi! Ausalt öeldes ei ole ma kunagi eriti suurt huvi tundnud Bondi filmide vastu ja nii mina kui Peter olime suht skeptilised enne filmi. Tegelikult aga oli see film üks suur positiivne üllatus. Kui sa veel ei ole käinud vaatamas seda filmi, siis ma ütlen vaid "sa pead seda nägema!", isegi kui sul on hulga eelarvamusi selle filmi suhtes.