onsdag, april 18, 2007

Påsk!

Påskhelgen har passerat för länge sedan och tiden har runnit iväg, som vanligt. Det har blivit som en tradition, att vi varje år åker till Estland över påsk. Det gjorde vi även i år. Det är lite roligt att mitt föräldrars ställe har blivit någon sorts av mötesplats. Den här gången hittade Kadi, Merja, Aigar och Trevor dit. Jag är jätteglad att de kom förbi. Kadi anläde redan på fredag förmiddag och vi hade en jätterolig dag tillsammans. Merja, Aigar och Trevor kom lite senare och det blev en snabbfika, men det spelar väl ingen roll. Det viktigaste var att de kom! Lilla Trevor har kommit i den åldern där nyfikenhet vinner över allt:-). Det var dj Trevor som spelade musik på min fars stereo. Han tog även några danssteg som han förmodligen lärt av sina föräldrar:-). Det var en jättetrevlig dag!
Jag måste kommentera denna bild av tre tjejer:-) Nämligen för nästan 5 år sedan, då jag skulle flytta till Sverige fixade mina bästa kompisar en avskedsfest för mig. Under denna kväll kom någon av oss på att stoppa plommon i munnen och ta några roliga bilder. Jag misstänker att det var Kadi som kom på det...hon har väldigt speciella fantasier ;-). Det blev en oförglömlig fotosession. Några vindruvor frestade Kadi att göra om det och så blev det. Tyvärr saknas en av oss, nämligen Ria som fortfarande befinner sig i Australien.

2 Comments:

Blogger ReisiRaadio said...

Hei tibu!

V2ga vahva pilt! Kuigi jah, neljas punnisp6seline musket2r on puudu... Loodetavasti saame ikka t2iskoosseisus pildi ka millalgi teha.

Musi ja kalli/puss och kram
Ria

5:16 fm  
Blogger Kadza said...

Jah,mina olengi meist see perversete ideede ja fantaasiatega tüdruk ;) Ria muide ei saanud algul aru,et meil viinamarjad põses on,ehmatas et ma olen kuidagi imelikuks näost läinud :) Ms ei tea, mida see teie kohta ütleb, et ta ainult minu nägu kuidagi muutunuks pidas? :P

Kadzake

5:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home